8 Martie? Faceţi sex!


Deoarece există riscul ca, prin postarea pe care am postat-o, postând postăcesc, aseară, să creadă onoratul public călător că m-am înmuiat, trebuie să postez o altă postare pe care o voi posta, postând, ca să nu îmi pierd imaginea machistă. Machistă, bre, nu machită, că io-s fată cuminte, la 8 mă culc, că la 10 tre’ să fiu acasă.

Aşadar. În tinereţile mele revoluţionare, eram cam papagal. Nu prea ştiam io de unde se apucă o gagică. Pentru mine, timidul şi inhibatul de atunci, o femeie era, aşa, un gen de struţo-cămilă cu ţâţe şi ochi mişto. Şi cur. Beleaua era că nu prea mă puteam face remarcat în ochii lor, aşa că sexul era rar şi, chiar când era, cred că era de milă. Bine, mă refer aici la sexul cu o tipă, nu la cel…. adică nimic. Lăsaţ. De fapt, nu voiam să zic nimic, autocorrectul e cel care a scris.

Dar de ce vă povestesc eu ruşinile trecutului meu? Pentru că are legătură cu ziua de azi. Singura, dar singura, ocazie în care sexul nu era o problemă, era 8 martie. Aşteptam ziua de 8 martie, io şi încă nişte nefericiţi ai sorţii, cam cum aştepţi tu salariul, cum aşteaptă mă-ta pensia şi cum aşteaptă ştim-noi-cine ca tovarăşii de partid să dea o amnistie. Băi, frate. În zilele de 8 martie, mergeam, invariabil, în câte o cârciumă. Câte 2-3, rareori 4, băieţei. Bine, băieţei de 20-21 de primăveri, să ne înţelegem. Eram proaspăt spălaţi, proapăt bărberiţi, proaspăt tunşi, cu cele mai bune tricouri şi cei mai curaţi “adidaşi”. Da, bă, purtam blugi, tricouri şi adidaşi albi. Bine, bă, că faceţi voi pe deştepţii, cu hainele voastre de firmă, făcute pe vapor şi vuitoanele de 80 de lei. Noi atât aveam, bă, că nu eram copii de bani gata. Luam la noi şi câteva flori. În general, garoafe roşii. Da, ştiu, iar faci pe deşteptul, că-s flori de mort. Pe vremea aia, nu erau. Asta găseam, asta luam. Aranjam, de obicei, cu un amic, unul cu ochelari ca fundurile de borcane, să fie acasă. Ăsta stătea în apartamentul alor lui, care erau plecaţi din ţară. Şi ne mai dădea voie să mergem la el, când…mă rog, când. Buzunarele, invariabil, burduşite cu balonaşele alea chinezeşti, alea pline de talc. Căci, la vremea aia, lubrifianţii de azi erau science-fiction.

În general, mergeam la Cireşica, dacă îşi mai aminteşte cineva de cârciuma asta, vis-a-vis de Cişmigiu. Băi, frate. Înăuntru erau cârduri-cârduri de muieri, în general pilite de nu mai nimereau să ducă paharul la gură, care, în momentul în care apărea vreun deţinător de puţă, mai ales dacă era neînsoţit, începeau să fluiere de zici că se juca Steaua-Dinamo. Până şi noi, papagalii urbei, aveam parte de ovaţii. Cum, mă, să nu iubeşti zilele de 8 martie? Cum? Erau zilele când eram siguri că plecăm însoţiţi, căci alcoolul ăla şi excitarea zilei de 8 martie le transforma pe cucoanele în cauză în adevărate fiare sexuale. Pizda mă-sii. Ajungeau, câteodată, să se încaiere, una-două-trei, pe câte un purtător de pantaloni, care să danseze cu el sau care să plece cu el acasă.

Ăsta e singurul motiv pentru care am o oarecare nostalgie legată de ziua de azi. Până la urmă, când dai colţul, singurul lucru pe care îl iei cu tine în groapă sunt amintirile. Şi, poate, satisfacţia că nu ai trăit degeaba, că ai experimentat toate senzaţiile pe care le poate trăi un om. Şi unde naiba senzaţii mai senzaţii decât în sex?

Aşadar, gagicile: faceţi sex. Sau dragoste, sau cum pălăria mea vreţi s-o numiţi. Nu trimestrial. Nu lunar. Nu săptămânal. Zilnic. Dacă aveţi cum şi nu vi se zdreleşte instalaţia, chiar mai des decât zilnic. Nu vă zgârciţi în a vă folosi adecvat dispeceratul de cazare. Va veni o vreme când o să vreţi, dar nu va mai fi acelaşi lucru. Şi, dacă tot o faceţi, măcar în zilele de sărbătoare, băgaţi în seamă puştanii pe care, altfel, nu i-aţi băga. Nici în seamă, nici în… Nu aveţi idee ce bucurie le-aţi face. Şi, astfel, vă veţi aranja un loc călduţ de-a dreapta tatălui. Sau a fiului. Oricum, de-a dreapta unui bărbat. Sau de-a stânga. Sau deasupra. Sau… Dar lăsaţi, nu vă mai aprindeţi imaginaţia.

Revin: faceţi sex.

În rest, toate bune.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

