Ziua bestiei


Azi e ziua bestiei. Face 17 d̶u̶r̶e̶r̶i̶ ̶d̶e̶ ̶c̶a̶p̶…ăăăă…ani. Bestia, adică, în traducere din limba nicolesciană, Ana. Fii-mea, bre. Aia din cauza căreia m-au sfătuit prietenii să îmi cumpăr puşcă, pentru a alunga cotoii din zonă. Nu-mi cumpăr, bre, că a) nu le am io cu violenţa (prefer cuţitul, să simt şi io bucuria sângelui călduţ) şi be) e fată deşteaptă. Când am cunoscut-o pe mă-sa, în a doua zi de facultate, m-am dus glonţ la ea şi i-am zis: “când o să avem un copil, o să trebuiască să fie frumos ca tine şi deştept ca mine. Dacă iese fix invers, iese monstru”. Bine, aici am furat niţel de la Bernard Shaw, da’ ea nu s-a prins. Şi uite că bestia a ieşit fix aşa. Bine, nu garantez că i-am ales un model prea grozav pentru inteligenţă, da’ altu’ n-aveam în zonă. Mă-sa s-a uitat niţel cam ciudat, dar ştia că nu e bine să te pui rău cu diliii.

Ca de obicei, când e vorba de ceva personal, îmi e cam greu să adun 3 cuvinte, care să nu pară nici tembele, nici lacrimogene. Hrrrmmmm… staţi să îmi dreg vocea. Inspiraţia mi-am luat-o dintr-un serial tâmpit, din care am văzut fix 5 minute.

B̶e̶s̶t̶i̶e̶. Ăăă…Ana. Poate că tact-tu n-o să îţi cumpere, întotdeauna, tot ce ai vrea. Dar, întotdeauna, o să îţi cumpere ţie ce vrei, în loc să îşi cumpere lui. Poate că n-o să te lase, întotdeauna, la toate petrecerile la care ai vrea să mergi. (Nenorocit ce e, ştiu). Dar, dacă, la petrecerile la care mergi, te vei supăra din cine ştie ce motiv şi vei vrea să pleci acasă, pe el o să îl suni. Iar el, precum ştii, indiferent de oră, se va sui pe cai şi va veni să îşi ia odoru’ acasă. Poate o să te ia la mişto vreodată, sau o să te certe. Dar ştii că, dacă te va lua, vreodată, altcineva la mişto, într-un mod urât, o să îi rupă capul de pe umeri şi o să i-l îndese în cur. (Aviz amatorilor). Poate că nu or să-i placă, mereu, băieţii care vor apărea în viaţa ta (nici până acum nu s-a omorât după unii din ei, să ştii). Dar, indiferent de situaţie, va fi singurul bărbat din viaţa ta, care va aplica şmecheria aia din filme “până când moartea…..etîcî”

Hai noroc şi la mulţi ani, bestie.

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Ziua bestiei

  1. aura dumitru

    La multi ani!

  2. Mgi

    Eu am avut/mai am un tata din-asta. Cel mai bun. Felicitari

Lasă un răspuns

