Oastea ştecherelor


Leptop. Zmartfon. Tabletă. Maus. Oaiărles. Hatspot. Imprimantă. Acumulator suplimentar. Şi încărcătoare, încărcătoare, încărcătoare. Suntem înconjuraţi de baterii. Şi de ştechere. Da, drăciile alea de la capetele firelor, care se bagă în priză. Ajutooorrrrrr!!!!!! Oastea ştecherelor ne-a împresurat. Firele fac gard în jurul nostru. Divaisurile ne-au înrobit. Şi au pretenţii.

– Pune-mă la încărcat, sclavule! Nu vezi că îmi clipeşte becul roşu?

– Descarcă-mi aplicaţia X! Hai, repede, simt că mă blochez, dacă nu.

– Mă simt rău. Du-mă la doctorul de divaisuri. Mişcăăăăă!!!!

– Boule, unde m-ai lăsat? Iar pleci de acasă fără mine? Te fac eu să îţi muşti degetele, dacă faci asta.

Ne-au înrobit şi copiii. Plozii ăştia învaţă să frece divaisurile înainte de a învăţa să dea bună dimineaţa. Şi vă mai miraţi că devin experţi în “aiti”, da’ mănâncă cu mâna, cască precum gorilele, stau cocoşaţi ca nişte dromaderi, sorb lichidele ca nişte pompe aspersoare, se scarpină prin zone inghinale şi dorsale în public şi-şi bagă diverse organe încontinuu, amuzaţi de propriile cuvinte.

Beleaua e că, încercând să ne simplificăm viaţa, am reuşit. Pe de-o parte. Pe de alta, ne-am complicat-o. Rău. Jură-te tu că dimineaţa nu îţi începe cu feisbucu’. A mea aşa începe. Jură-te tu că nu intri în panică dacă uiţi telefonul acasă, se descarcă sau se strică. Eu intru. Jură-te tu că mai reuşeşti să ajungi acasă dacă nu mai prinzi semnal gipies. Eee, eu nu sunt chiar aşa, dar nici prea departe.

Nu mai mergem la o cârciumă cu prietenii, sau familia, sau iubita/iubitu’, fără să stăm cu telefoanele, cu leptopurile, cu tabletele într-o mână. Cu un ochi la ele, cu (maxim) un ochi la ceilalţi. Cu un gând la ceilalţi, cu câteva sute la divaisuri.

Vă rog să mă iertaţi dacă scurtez expozeul. Mi-a scos nevasta ştecherul din priză, ca să îşi bage ea la încărcat telefonul, aşa că îmi iau leptopu’ şi migrez către altă priză liberă. Aaa, să nu uit şi oaiărlesu’. Şi mausu’. Stai să-mi iau şi telefonu’, că poate sună careva. Al meu e încărcat, că am avut grijă să îl pun peste noapte.

În rest, toate bune.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

