Free wi-fi


Azi n-am timp mult să stau la poveşti. Aşa că, un gând scurt şi mă car, că am fapte mari de făptuit. Sau mijlocii. Bine, bine, unele sunt mai micuţe.

Ocservaţie: în taxiuri, free wi-fi. În telecabine, free wi-fi. În metrou o fi? Că nu’ş. În cârciumi, free wi-fi. În magazine, free wi-fi. Pe stradă, în multe locuri, free wi-fi.

Io cer, vocal, sus şi tare [ca de obicei…(hei vorbeam de voce, da?)], să se pună free wi-fi şi în ambulanţe. Dacă te ia, naibii, ambulanţa şi tu nu mai ai net? Cum pălăria mea să dai check-in pe feisbuc, dacă n-ai net?

“Peritonită acută, pe Ştefan cel Mare, în drum spre Spitalul Floreasca, cu Gogu, brancardieru”

“Am avut accident de maşină pe Iancului. Capul spart. Acum în ambulanţă, pe Pantelimon, pe lângă mega mall. Stăm de juma’ de oră pe loc. Mergem la Sf. Pantelimon. Cu Tanţa, asistenta. Cum stau io aşa, culcat, lu’ Tanţa i se văd chiloţii. Mov, cu inimioare.”

“Mai devreme mă dădeam cu bicicleta. Pe acelaşi drum drum se dădea şi tranvaiu’. Nu m-a ocolit. Un bou. Acu’ mergem la Mina Minovici, că au frigidere spaţioase, confort unu’, cu vedere la parc. Cam multe cruci, însă, în parc. Familia: îmi plac garoafele mov şi să nu vă zgârciţi la colivă, s-o faceţi cu arpacaş, ca anul trecut, la unchiu’ Tase.”

“Mam certat ku Yuby. Mea dat 1 palmă. Cu bocancu. În gură. Eam dat şi io. Am arunkat în iel cu geanta mea luys vuytton. A prinso. Pă urmă, a dat iel ku geanta în mine. Da băgase şi teveu în iea, k ie mai mare, geanta, să moară curvele dă uoftică. Acum sânt în salvare, mă duce să mă koasă. Nu mă lasă baba asta najpetă k să fac selfiuri. Yuby, yo te ubesk, să ştii. Cu Fane ierea dăcât dă kyky. Să strângi tu dintzii dă pă jos, că vyne mămik şi să nu calce pă iei”

Cam atât. Nu bateţi la uşă, mai scot io capu’, din când în când.

În rest, toate bune.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

