Încurcă-l, drace!


În poarta bisericii (nu, nu m-am prostit, aveam treabă pe acolo), un ţigan. F’o 35 de primăveri. Destul de sănătos, aş zice.
– Dă şi mie, barosane, nişte ceva, să-mi iau mâncare la puradei. Să-i fie ţărâna uşoară lu’ răposatu’.
Mă fac că plouă. Mint. De fapt, chiar plouă.
– N-auzi, şefu’?
Vocea lui se ridică, niţel deranjant. Şi continuă, şi mai sus:
– Cu matale vorbesc, şefu’.
Mă întorc, zâmbind:
– Cu mine? Vaaai, mă iertaţi, n-am auzit. Cufundat în gândurile mele, izvor de seară şi migrene auroriene. Cu ce vă pot ajuta, prea-graţios domn? Vreţi să ştiţi drumul cu stele şi praf de corn de inorog? (mă uit şi niţel saşiu, la derută)
– Alooo, şefu’, păi dă ce nu zici că ieşti d-ăia? Că io te-am văzut om serios, îmbrăcat la costum, cu cravată neagră.
– Dragul meu hiperboreean, eşti tu acela, nu eşti? Moira mi te-a scos în cale?
– Gata, şefu’, gata. Am treabă, vezi-ţi şi mata de a lu’ matale. Sănătate, mai zice şi îşi agită mâna în dreptul tâmplei.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

