Mesaje, mesaje


Îmi trimite azi nevastu mesaj, să nu uit să îi cumpăr nu-ştiu-ce de la farmacie. (Discuţia s-a purtat prin mesaje)

– Habar n-am ce trebuie să îţi iau.

– Tre’ să caut reţeta.

Un minut mai târziu, alt mesaj:

– Stainpitin.

Şi mă duc la farmacia 1.

– Bună ziua. Stainpitin aveţi?

– Ăăă …nu. N-am avut niciodată.

– Mulţumesc, la revedere

Farmacia 2.

– Bună ziua. Stainpitin aveţi?

– Ăăă…staţi să verific. Nu, nu avem. Cel puţin, în calculator nu găsesc.

Farmacia 3.

– Bună ziua. Stainpitin aveţi?

– Ce să avem?

– Stainpitin.

– Nu. N-am auzit niciodată.

Plec, înjurând de toţi morţii, cu sistemul ăsta farmaceutic de căcat. Trimit mesaj.

– Băi, nu găsesc nicăieri.

– Ce să găseşti?

– Medicamentul ăla.

– Păi nu ţi-am zis ce.

– Cum nu mi-ai zis? Stainpitin.

– Nuuuu, am vrut să zic să stai puţin, că sunt într-o şedinţă.

-Lasă, că vii tu acasă… deşi, să fiu în locul tău, poate n-aş mai veni.

În rest, toate bune.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

