Să fii nebun … se pare că e cool


– Eu sunt aşea, mai nebunatică, se alintă câte una. Într-o încercare de a părea, de fapt, mai altfel decât toţi ceilalţi.

– Da? Şi cum se manifestă nebunităceala asta, întreb io.

– Aaaaa, păi când merg în club, să vezi ce beau.

Da. Să calculăm. Pământul are aproximativ 7,5 miliarde de pipăli. 19,2% din populaţia globului sunt musulmani. Ăştia nu beau. Asta înseamnă fo’ 1,45 miliarde. Ăia săracii lipiţi, f’un miliard. Da’ juma’ sunt musulmani deja, aşa că scădem numa’ fo 500 de milioane. Până acu’, aproape 2 miliarde. Din 7,5, mai rămân fo 5,5 miliarde. Din ei scădem vreo 17 milioane, adventişti, că nici ăştia nu beau. Vreun milion de bolnavi cu ficatul. Şi cu mine, că sunt plicticos. Aşa că eşti nebunatică, adică mai cu moţ decât alţii, la fel cu peste 5 miliarde de oameni. Nu, nu scad copiii, că n-am încredere în ce zic ei, că ăla e lapte cu cacao. Păi de ce le sticlesc ochii aşa, de la lapte?

– Bun. Cu ce altceva mai eşti nebunatică?

– Aaaaa, păi eu fac secs.

Aaa, asta e altceva. De la Euglena Viridis încoa’, pe scara evolutivă, cam toate speciile fac asta. Mă rog, dacă vrei, îi scădem pe ăia cu diviziunea meiotică sau mitotică. Unicelularii ăia. Şi bărbaţii însuraţi, desigur, dar ăştia sunt o specie aparte. Deci faci secs. Cu ce altceva te mai poţi lăuda?

– Dacă mă vezi cum dansez…….

– Da. Dacă ceea ce faci tu se numeşte dans, de acord. Epilepsia aia, cu tot cu spumele la gură aferente, dar efectuată la verticală, pe care tu o numeşti dans, poate că o fi nebunităceală. Mie mi se pare doar contorsionism dizgraţios, da’ eu sunt născut odată cu stegozaurii. Numa’ că aveam capul puţin mai mare decât ei. Aşa că ce ştiu eu?

Singurul inconvenient e că toţi “dansează” la fel. Aşa că tot n-am înţeles cum eşti tu mai nebunatică. Şi…mai nebunatică decât cine? Este un factor de comparaţie acesta? Cu cine te compari? Există o unitate de măsură a nebunătăcelii? Se măsoară în napoleoni pe metrul pătrat?

Dacă îţi recomand un psihiatru, ce îmi răspunzi? Că tu nu eşti nebună? În fine.

A fi nebun e cul. Mie mi se pare că nu. E mai cul să fii aşea, un anonim. Şi să îi laşi să vorbească pe alţii de cât de cul eşti. Sau nu.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

