De ce iubim femeile care ştiu să fie femei?


Poate că rândurile astea ar trebui să înceapă cu o declaraţie: femeie, te iubesc. Chiar şi atunci când nu te înteleg. Poate că, în masochismul meu, chiar mai mult, atunci când nu te înteleg.

Insă sunt multe categorii de femei, precum ştii. Azi mă voi opri doar la 2 dintre ele: cele care sunt feminine şi cele care adoptă pantalonii, din punctul de vedere al unei relaţii, desigur.

Suntem Yin şi Yang. Suntem făcuţi să ne completăm. De la organele sexuale, până la curbele corpului (oare n-ai văzut ce bine te poţi cuibări la pieptul unui bărbat, de parcă de acolo ai fost desprinsă?), până la felul în care suntem, atunci când suntem mai mici, nu când viaţa începe să ne schimbe.

Aşa, şi? O să întrebi? Ce? Nu sunt yin şi aşa? Nu o să îţi răspund la întrebarea asta. O să îţi spun, însă, cum văd eu. Când eşti feminină, mă completezi. Simt că, alături de tine, împreună, suntem mai mult decât 2 simpli oameni. Exact principiul yin – yang, în care sistemul este mai mult decât suma părţilor sale. Simt că mă potenţezi, să dau ce e mai bun în mine. Să fiu protector, să fiu mai bun, mai eficient, mai „perfect”, dacă pot tinde către aşa ceva. Tu eşti catalizatorul meu. Ti-am mai zis: acele momente când simt ca Super Man trăieşte. In pielea mea. Si ştiu că şi eu, la rândul meu, te pot valenţa cum nu cred că altceva poate să o facă mai bine.

Când eşti masculină? Te văd ca pe un oponent. Ca pe un alt mascul, cu care simt nevoia să îmi măsor puterile. Am zis puterile, dar ştii că noi, baieţeii, simţim nevoia să ne măsurăm puţele, să vedem care e mai mare. Asta simt şi când am de-a face cu tine, femeia mai masculină. Sau, măcar, care abordează viaţa în stil masculin. Nu te simt o completare, ci un adversar. Indiferent de intenţiile tale, oricât de bune ar fi acestea. Aşa sunt construit.

Intreabă-te, în nopţile când nu poţi dormi, cum ai prefera să fiu, pentru tine? O completare? Un aliat? Un prieten? O prelungire a ta? Sau un rival, un oponent, un adversar? Vrei armonie, sau o luptă perpetuă? Vei simţi armonie alături de mine, fiind rivalul meu? Zen?

Apoi, dacă vei continua să fii aşa, probabil că relaţia nu va merge bine. Iar eu voi căuta pe cineva care să fie feminină. Iar tu? Vei spune că toţi bărbaţii sunt niste porci. Nu-i aşa că asta ai gândit?

Mai gândeşte-te încă o dată. Eu sunt aici. Bărbat. Că aşa m-a făcut natura. Sau Doamne-Doamne, cum preferi. Insă în relaţia asta încape un singur bărbat. Vrei să fiu eu acela? Vrei să fii tu?

Femeie. Fii femeie. Invaţă să fii femeie, dacă ai uitat între timp. Eu sunt aici, cu răbdare. N-ai idee câtă răbdare am. In fond, sunt aici, nu?

Yin. Yang. Nu yang yang.

 

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „De ce iubim femeile care ştiu să fie femei?

  1. diana

    ai fost bland:)) prea bland

Lasă un răspuns

