Sâmbătă


Observaţiile unei dimineţi de sâmbătă. Ianuarie, anno Domini 2014, capitala unei ţărişoare balcanice (prin excelenţă). Aaaa. Si împrejurimile ei, că eu stau la ţară.

Afară e iarnă. Plec pe drumurile capitalei. In staţiile de tramvai, mulţime de salopete verzi dau zăpada cu lopeţile. Wow! Chiuşapteurile, icscinciurile, icsşaseurile şi meleurile pot opri la un metru juma’ de bordură, pentru ca domnii şoferi / doamnele şoferiţe să nu îşi murdărească pantofii Benedictine / Feragamo în zăpada asta urâtă. Găseşti Mega Image peste tot, dar numai când nu ai nevoie. Când ai nevoie, cauţi. Si cauţi. Si cauţi. Copii la joacă în zăpadă nu am văzut. Probabil sunt ocupaţi cu Counter Strike, FIFA şi alte asemenea jocuri de acţiune şi multă adrenalină. Uite de unde vor răsări viitorii campioni ai României la toate categoriile de sporturi. Taximetriştii dansează cum vor muşchii lor, îţi taie faţa şi îţi arată degetul. Mijlociu. Probail e un gest de încurajare. Vântul spulberă zăpada, dar Dastăru’ îşi face datoria, deşi nu-i place zăpada. Cel puţin, aşa cred, căci, după fiecare oprire, mă pune să îi curăţ gheaţa de pe geamuri. Ajung acasă. Descalţă-te imediat, că umpli de apă totul. Da. Şi eu te iubesc. Nevasta a înnebunit, căci s-a apucat de gătit. Pentru home-less-i. In amintirea primului an de home-less-i, zice ea, cănd nu aveau bucătărie şi le găteau acasă. Probabil că pentru noi va trebui să gătesc eu. Dar cu deviza mea, totul e simplu. Unde bacon nu e, nimic nu e.
Si, să nu uit: nu îmbătrâniţi. Nu o să vă ajute nimeni, nici măcar să vă legaţi şireturile. Fiţi tineri şi frumoşi, aşa cum am decis, de azi, să fiu şi eu. Mă rog. Mai puţin tânăr. Si mai puţin frumos.

In rest, toate bune.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

