doi. punct. unu.


Noi doi suntem amanţii nebuni ai secolului 21

Dorinţa ta era pentru mine o lege morală

Am încălcat întotdeauna înţelegerea asta din sms-ul pe care am vrut sa ţi-l scriu, dar  n-am avut curajul să ţi-l trimit: „dacă te îndrăgosteşti de mine, te omor”

De aceea eram atât de sumbru, pentru că eram insuportabil de viu

Dorinţa era pe atunci ca o hrană şi te devoram zilnic, iubito, în megaporţii cu multă sare şi mult, mult piper

Mă ustura limba, dar nu. Nu puteam să îţi spun ce delicioasă îmi păreai

Mai ales când simţeam, ahhhh, cum te înfurii şi-mi reproşezi pe un ton literar că te dezbrac în poeme şi ţi-o trag mereu pe la spate in proză.

Erai o amantă adorabilă, e drept, şi nu te-aş fi abandonat niciodată

Dar tu m-ai tras în piept ca pe un joint, şi m-ai făcut să cred că exişti întradevăr, nu doar în imaginaţia mea

Iubita mea,  iubirea dă întotdeauna cu rest şi zecimala se-mparte periodic la doi.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

