Am obosit sa dansez in soare


Am obosit sa dansez in soare, mereu si mereu, fara o bruma de aplauze. Poate ca dansez urat, m-am gandit eu. Zana buna se uita in alta parte, sa vada daca trec cocorii, daca in lume s-a sters praful de pe mobile, daca uratii aia de copii s-au spalat pe dinti. Degeaba fluieram eu in piruete din ce in ce mai stranse, daca ea se uita aiurea. Uite, acum se uita intr-un ecran magic, sa vada daca in partea cealalta a lumii delfinii si-au facut temele si veveritele au curatat nucile de puf.

Si dansul meu? Mie sa-mi spuneti: cui place dansul meu? E util dansul meu? La naiba, am zis eu, luandu-mi colacul cu lebada, piatra mea albastra si ramas bun. O sa plec acolo de unde nu se aude cum latra cainii, unde bunicii mai spun povesti copiilor ca sa adoarma si unde miroase a mar copt. Poate ca, asa, zana isi va aminti de mine si o sa se uite si la mine prin ecranul ei magic.

Si atunci o sa pot dansa iar.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

