Recapitulare


Si uite ca scriu iar. O recapitulare la ce am facut, ce fac si ce voi face.

In alta viata, in care eu voi fi… In care eu habar n-am cum si ce voi fi. Dar in care stiu cum sa ajung. Voi lua trenul de la peronul 6, avand grija sa iau cu mine 3 lucruri. O perie de par, pe care o voi arunca in urma mea, ca sa creasca o padure deasa, prin care nu poti razbate. O cutie mica si neagra, in care voi aduna resturile sufletului meu, sperand ca, odata ajuns, sa il pun in pamanat si sa imi creasca altul la loc. Si punga de plastic in care vor fi amintirile mele, sperantele mele si dorintele mele. Punga asta o sa o las la primul tomberon, ca sa nu ma incurce in drum.

Caci iubirea ta e albastra, inima mea e la fel, rolul meu e functional si nici pe cerul din seara asta nu se vede luna.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

