M-am indragostit


m-am indragostit. Nebuneste. Cu disperare. Cu patima. Cu ochi febrili. Cu gandul ca vei fi langa mine toata viata. Mana in mana.

Nu. Nu e vreo codana cu ochi galesi. Esti tu, libertate. Catre tine cad in genunchi, cu mainile ridicate a rugaciune. Patetic, stiu.

Toti ma judeca dupa ceea ce exprim in cuvinte. Nu sunt potrivite cu varsta mea inaintata. Responsabilitate, decenta, supunere in fata cutumelor. A societatii.

Je vous dis merde. Responsabilitate? Am mai multa decat majoritatea celor care ma judeca. Decenta? Raportata la ce? Cutume? Toate? Absurd. Sa trebuiasca sa fac ceva, numai pentru ca milioane de brainless au facut asta inaintea mea?

Supunere in fata societatii? Niciodata. Sunt un om decent. Nu sunt religios. Sunt putin agnostic. Insa sunt un om decent. Cu discernamant. Discern intre fapte si cutume. Intre cei care gandesc si cei care inainteaza in virtutea inertiei.

 

Septembrie 2011

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

