Zi-le de negru, Ioane!


Cand uiti de mine sa devii

O pustnica cu seri tarzii

Sa plangi si ochii sa te doara,
Cuprinsi de vraja mea amara.
Muzica ce-auzi afara
Sa nu iti placa. Sa iti fie
Scrasnet lugubru ca de moara.
Asa cum imi este acum si mie.
Sa te culci si a dormi sa nu poti
S-auzi afara a’ mele roti;
Dar eu nu voi mai veni
Caci dus voi fi. Eu dus voi fi.
Batista sa iti fie uda mereu
Sa-ti amintesti in fiecare seara
Cum era langa tine glasul meu
Si lipsa lui adanc sa doara.
Sa ceri intelegere si mila
De la toti copiii nimanui.
Asa, acuma, te blestem: umila
Sa-mi uiti culoarea ochilor caprui
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

