Urma ta


Au trecut anii. Simt rugina amestecandu-se cu freamatul.
Unde esti? Stiu ca legea probabilitatilor nu e de partea mea, dar acum nu dau doi bani pe matematici savante. Oare sa mai adaug o viata ratata la atatea dinainte? Nu sunt sigur ca si tu ma cauti… probabil ca nu …dar ce-are-a face? Va fi suficient sa te caut eu.
Stiu ca nu vei scapa de mine. Stiu ca, atunci cand te voi gasi, nu vei vrea sa scapi de mine. Iar eu ma voi pierde in marea din ochii tai. Stiu de acum cum ma voi atarna de privirea ta, folosind-o ca punct de sprijin in ameteala pe care o presimt.
Unde esti? Am visat azi noapte ca iti gasisem urma piciorului imprimata in lutul cararii pe care apucasem dintr-o toana. Am ingenunchiat langa urma. Am mangaiat-o ca pe o pisica care toarce sub palma ta. Si stiu ca acea amprenta in lut a vibrat sub mana mea. Tu nu ai de unde sa stii asta. Dar fie si urma ta in lut ma va recunoaste candva.
Urma ta.
Draga mea.
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

