Tinicheaua


Si se făcea că eram omul de tinichea. Cu sentimentele mele ne-unse, scârţâiam grav, crezând că îţi cânt o serenadă. Nu sunt bun la muzică.

In visul meu de tinichea, îţi coloram viaţa. Nu te lăsam să te uiţi, până nu terminam să colorez. Să nu copiezi de la mine. Am terminat, dar desenul era ruginiu. Nu sunt bun la desen.

Am încercat să îţi sculptez gândurile. Dar, orice făceam, sculptura arăta a tinichea. Nu sunt bun la sculptură.

Am încercat să îţi scriu o poezie. Dar versurile mele miroseau a fier vechi. Nu sunt bun la poezie.

Putea-vei iubi vreodată o tinichea cu atât de puţine talente artistice ?

 

Scrie un comentariu

Din categoria Cosmina

Lasă un răspuns

