Eu


Iata-ma. Sunt eu. Gandesc si vorbesc diferit. Evit sabloanele. Evit gandirea inregimentata. Ma revolta limitarea gandirii. Ma enerveaza gandirea in pattern-uri indelung uzate. Fixismele verbale. Acele cuvinte spuse gratuit, numai din lene. Gandeste. Fii unic, asa cum genele tale o cer.

Am fost mereu o oaie neagra. A familiei. A societatii, cateodata. Am fost mereu bufonul prietenilor. Trubadurul de serviciu, adesea, pentru cate o pereche de ochi frumosi.

Cred in om. Mi-e drag omul. Cateodata gresesc, dispretuindu-l.  Dar il iubesc. Ii simt potentialul. Si ma infurii amarnic, cand il vad irosit.

Poti sa razi de mine. Poti sa nu ma crezi. Poti sa ma uiti. Poti sa ma minti.

Un singur lucru nu poti face, tu, cel care imi citesti randurile: sa ma ignori.

 

Scrie un comentariu

Din categoria Cosmina

Lasă un răspuns

