Spune-le


Spune-le, dragostea mea. Spune-le ca se inseala atunci cand spun ca drumurile noastre vor fi mereu separate. Spune-le ca otrava pacatului care ne uneste e dulce ca privirea ta. Spune-le ca nu sunt un ratat pentru ca te iubesc. Spune-le.
Ei spun ca povestea noastra de cateva zile s-a terminat inainte de a incepe. Spune-le ca eu sunt orb, pentru ca nu vad asta. Spune-le ca, in orbirea mea, vad lumina mai vie decat ei. Ei sunt niste morti vii. Eu sunt un om viu. Tu m-ai trezit la viata. Spune-le.
Ei spun ca iubirea doare. Spune-le ca, atunci cand doare cel mai tare, durerea mea e mai dulce decat 10 vieti de-ale lor. Spune-le. Spune-le ca esti iubirea mea de-o clipa. De-o ora. De-o viata. Esti placerea din durerea mea. Esti dimineata noptii mele.  Spune-le.
Ei spun ca nu vad nimic din viata. Spune-le ca ochii tai sunt soarele vietii mele. Spune-le. Spune-le ca pe buzele tale citesc adevarurile intregii omeniri. Pacatele ei. Durerea. Si viata. Spune-le.
Spune-le, dragostea mea. Spune-le ca, atunci cand buzele noastre se unesc, pasarile tac.  Cand ma saruti, universul insusi merge in varful picioarelor. Spune-le. Spune-le ca, atunci cand sunt adancit in ochii tai, zbor spre cerul albastru. Spune-le. 
Spune-le ca soaptele noastre il fac pe Mozart sa se simta un prost. Spune-le ca habar n-au ce vorbesc. Ca putem. Ca vrem. Ca nimic nu ni se poate impotrivi. Si nimeni. Spune-le.
Sau taci naibii. Pe veci.
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

