Public relations


Am cam baut in ultimul timp. Asa e cand treci de 40.
Pe tine te simt tot mai rar. Bucurestii sunt tot mai departe.
Si eu ma plimb prin padure. Aproape ca am botezat toti copacii
Considera textul asta un preludiu. Apoi te dezbrac.
De maine ma apuc iar de baut. Apoi de fumat.
Apoi o sa merg la cimitir. Exersez. Asa e cand treci de 40.
Cand eram copil, nu stiam nimic. Voiam sa ma fac gunoier.
Acum as avea nevoie de unul. Gunoiul mi s-a cam adunat
in suflet si e iarna. In pula mea. Asa e cand treci de 40.
Apasa tasta 1, daca nu mai stii cine sunt. Eu apas 2, caci nici eu nu mai stiu.
Apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi.
Asa e cand treci de 40. Va vom inregistra apelul, pentru imbunatatirea serviciilor.
In Europa de Est se anunta criza, dar nu imi mai pasa. Asa e cand treci de 40.
Operatorii nostri sunt momentan ocupati. Si ei beau. Si ei exerseaza, mergand la cimitir.
Si ei sunt trecuti de 40. Mergem, randuri-randuri, catre ….dar cine stie incotro mergem?.
Tasta 3, daca, tot asteptand, simti rugina cum urca incet, spre varf. Si eu o simt. Asa e cand esti trecut de 40.
Ne cerem scuze. Dumnezeu s-a plictisit asteptand. Cu toate acestea, apelul dumneavoastra este foarte important pentru noi. Pentru noi. Pentru noi….
Ian. 2010
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

