Noi doi


Noi doi suntem amanţii nebuni ai secolului 21
Dorinta ta era pentru mine o lege morala
Am încalcat intotdeauna inţelegerea asta din sms-ul pe care am vrut sa ti-l scriu, dar  n-am avut curajul sa ti-l trimit: „daca te îndrăgostesti de mine, te omor”
De aceea eram atat de sumbru, pentru că eram insuportabil de viu
Dorinta era pe atunci ca o hrana si te devoram zilnic, iubito, în megaportii cu multa sare si mult, mult piper
Ma ustura limba, dar nu nu puteam sa iti spun ce delicioasa imi pareai
  Mai ales cand simţeam, ahhhh, cum te înfurii si-mi reproşezi pe un ton literar ca te dezbrac in poeme si ti-o trag mereu pe la spate
Erai o amanta adorabila, e drept, si nu te-as fi abandonat niciodata
Dar tu m-ai tras în piept ca pe un joint, si m-ai facut sa cred ca existi intradevar, nu doar in imaginatia mea
Iubita mea,  iubirea da întotdeauna cu rest si zecimala se-mparte periodic la doi.
Ian 2010
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

