Acest anunt


Acest anunt este pentru toti. Dar stiu ca doar tu il vei intelege. Tu. Pe tine te caut de mult timp. O vreme te-ai intrupat intr-o fata. Apoi ai parasit-o. Ea a ramas, dar tu nu mai erai in ea, s-o iluminezi.
De atunci te caut. De cateva ori am crezut ca iti simt rasuflarea in ceafa. M-am intors. Cu respiratia taiata. Nu. Nu erai tu. Intalneam cate o pereche de ochi frumosi care ma priveau intrebatori. Nu-ti regaseam scanteia in ei. Plecam. Toti ziceau ca sunt cam ciudat. Multi ma intrebau de ce butonul meu de volum e dat la maxim. Stii si tu de ce, nu-i asa? Primul raspuns ar fi ca imi place viata. Al doilea e ca te caut. Nu pot reduce turatia motoarelor. Daca nu am timp viata asta sa te gasesc iar?
Nu stiu cine esti. De unde vii. Cum arati. Ce ai facut pana acum. Dar stiu ca te voi recunoaste. Pentru ca soarta ta sunt eu. Iar a mea esti tu.
Ai auzit urletul vreunui lup pe o colina? Eu da. Si stiu ca toti l-am auzit. Dar de inteles l-a inteles doar cea careia ii era adresat. Ma auzi? Daca da, da-mi un semn.
Simt ca esti aproape, in jungla umana care ma inconjoara.
Pentru mine.
Draga mea.
Martie 2002
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

