Nu pot sa scriu


Nu pot sa scriu. Degetele ma furnica, vrand sa scrie. Nu pot. Nodul in gat e prezent, dar lacrimile se lasa asteptate.
Nu pot sa scriuuuuuu. Totul in mine se revolta, caci vreau sa scriu. Degeaba. Ideile mi se invalmasesc in minte si cuvintele nu vor sa iasa, desi mi-e dor sa le vad insiruindu-se unul dupa altul, exprimand … idei. Ganduri. Simtiri. 
 Sunt zile in care mi-as dori sa nu am nimic in minte. Sa fie o oglinda de apa linistita. Nu mai stiu cand am simtit asta ultima data. Dar mi-e dor de senzatia de a nu avea nicio senzatie. E dificil sa ai simturile acutizate mai mereu. Sa simti, sa gandesti, sa crezi, sa creezi, sa iubesti, sa ajungi la nori sau in abisuri. Sa plangi, sa razi, sa ii faci pe altii sa rada. Sau sa planga. 
Cuvintele ma ajuta sa fac toate astea. Iar cand nu imi ies de pe buze sau din varful degetelor…doare. 
Simt indignare. Fata de tine. Fata de mine. Fata de altii sau fata de nimic. E doar frustrare. Si durere. 
Cand ma voi putea, oare, alinia turmei de mufloni care nu gandesc, nu simt, nu iubesc, nu urasc? Pe care ii dispretuiesc din adancul fiintei mele, dar a caror viata e …mai simpla.
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

