Mi-as dori


Mi-as dori sa apuc ziua in care sa nu mai vad grobieni scuipand pe strada.
Mi-as dori ca, la semafor, sa nu fiu asaltat de cersetori.
Mi-as dori sa nu mai aud expresii gen „sa-mi bag p..a” in toate gurile, de la batranul de 80 de ani, care sigur nu mai poate face asta, pana la pustiul de 7 ani, care sigur o foloseste numai in scopul de a face pişu, si pana la fetita care n-a renuntat inca la codite si papusi, dar la inocenta, da.
Mi-as dori sa aud vorbindu-se romaneste, sa vad scriindu-se romaneste, sa aud in jurul meu „multumesc”, „te rog”, „iarta-ma” si alte asemenea arhaisme.
Mi-as dori ca, daca ascult muzica clasica, sa nu fiu privit ca un caine cu 8 picioare.
Mi-as dori sa vad pusti ridicandu-se in picioare de pe scaunul metroului, cedand locul celor mai in varsta (da, stiu, curand ar trebui sa mi-l cedeze mie, de asta sunt subiectiv), sa vad barbati dandu-se la o parte din cadrul usii, ca sa lase o femeie sa treaca.
Mi-as dori sa vad barbati deschizand usa masinii unei femei, iar aceasta sa stie ca trebuie sa i se intample asa ceva, si nu sa ramana cu gura cascata sau, mai rau, sa il banuiasca pe respectivul de ganduri necurate.
Mi-as dori sa nu mai vad mase intregi de oameni tembelizate de multele ore petrecute zilnic cu capul in televizor.
Mi-as dori sa nu vad aceleasi mase, plus altele, abrutizate de multul alcool baut zilnic, pentru ca viata sa para mai roz.
Mi-as dori sa vad pe strada oamenii zambind. Nu tristi. Nu abatuti. Nu fara speranta.
Mi-as dori sa apuc ziua in care sexul sa nu mai fie moneda de schimb in ascensiunea sociala sau financiara a unei femei.
Mi-as dori.
Aici.
In tara mea.
***************************
Titlu:      Planurile de modificare a comportamentului la rasa „homo sapiens”
Locatie: Tara numita arbitrar Romania
Anul:      2611
Emitent: Comitetul Extraterestru Pentru Schimbarea Terrei
Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

