Press „SHIFT”


În orele nopţii, aud câteodată urletul fiarei din mine. Latura umană se estompeaza încet. Sentimente atavice mă inundă. Foame, frică, căutarea perechii, apărarea teritoriului, a progeniturii. Trebuie să fii mai viu, mai agil, mai puternic, mai agresiv, mai inteligent. Dacă vrei să supravieţuieşti, în jungla ta. În jungla ta interioară. În jungla ta exterioară. În tot.

Şi îmi dau seama cât de mult îmi marchează acestea zilele. Aceleaşi sentimente, machiate cu măiestrie, mă conduc. Mă las cuprins, câteodată, de dulcea moleşeală, atât de specifică oamenilor. Hmmm… să o numim, oare, lene ?

Apoi… apoi îmi amintesc de supravieţuire. De evoluţie. Nu vreau să rămân o amibă. Vreau mai mult. Mult mai mult. Mereu mai mult. De la mine. Şi de la tine. Trebuie să urcăm. Daca nu urcăm, suntem morţi. Morţi într-o mocirlă călduţă, care e atât de ispititoare.

Hai să lăsăm fiara din noi să ne conducă. Hai să fim ea. Să fim mai vii, mai agili, mai puternici, mai agresivi, mai inteligenţi. Şi, în momentele de răgaz, să lăsăm portiţa deschisă laturii umane : să iubim, să trezim tandreţea în privirea noastră, să las braţele tale să mă cuprindă. Să ne spunem cuvinte de care, rostite în faţa altora, ne-am ruşina.

Să ardem. Nu să putrezim. Să fim vii.

Press « SHIFT ».

Just press « SHIFT »

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

