Dupa-amieze de vara, la birou


Iulie

mai musc din sandwich… ma mai uit la  poza ta de pe desktop…ochii aia imi spun ceva…la naiba…. mai bag 2 calcule in Excell… iar sandwich..la naiba… e cu pui… e ceva nou…unde e porcul meu?… iar ma mai uit la ochii aia…apoi la telefon…e ok, nici un mesaj… iar excell…na, ca astia au tabele in excell…parca stiam asta odata, nu?… la naiba… iar pui…iar poza… iar telefon…da-l naibii de Excell…de pe imprimanta, Magicianul imi face cu ochiul…nu se poate, sandwich-ul e cu maioneza…. mai ascult ce imi spune mie, personal, Lara Fabian…fata asta ma iubeste…Lara, nu cea de pe dektop…aia? …la naiba…naiba stie…aerul asta ma bate in cap… sar peste suc…merg la iaurt… iar desktop… ce naiba vor  sa imi zica ochii aia?… iar sandwich…dupa-amiaza curge tiptil.. tu nu erai acolo… era doar incaperea aia rece si goala
tu nu stii cum e sa stai acolo, asteptand
iar excell…nu imi place… na, ca s-a terminat sandwich-ul… despic aerul rece cu mana, impingandu-mi palma spre ceafa
iar desktop… imi spun ca asta e fericirea
pentru ca asa e mai simplu

August

pe desktop nu mai e poza ta…ochii tai s-au stins si nu mai spun nimic…a ramas sandwich-ul…porcul a re-aparut in el… musc din el, lacom… il recunosc…m-a insotit mereu, pe unde am iubit… la tine ma gandesc din ce in ce mai rar… mai iau o gura de suc… telefonul zace aruncat pe undeva, caci nimeni nu mai suna…. aerul conditionat continua sa imi arda fata …afara e groaznic de cald … iar destop…tot gol  si albastru e…iar excell… iar Lara…de data asta, pare a fi bolnava…iar sandwich…uite si un email… iar probleme de rezolvat…
oboseala…m-am saturat…dupa-amiaza atarna asa de greu
sandwich-ul s-a terminat…s-a terminat si sucul….idila s-a stins… Lara a tacut si ea… numai excell-ul este vesnic…asa ca taci, Mircea, si treci la munca
caci fericirea este o marfa
pe care o cumperi de la market,
intr-o dupa-amiaza de august,
platind cu cardul,
dupa ce ai stat la coada.

Iar cand ajungi cu ea acasa,
constati ca nu e masura care iti trebuie.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

